Volg Bram in Israël

Bijna

Hey Allen,

Allereerst welkom op mijn reisweblog!

Het is bijna zoverom op stage(reis) te gaan in Jeruzalem. Alle voorbereidingen zijn afgerond, ik moet alleen nog het in het vliegtuig stappen naar Tel-Avivop 21 april.

Vanaf dan zal ik tot 1 september mijn dagen doorbrengen in Israël. De eerste twee weken zal ik gebruiken om het land te bezoeken. Mijn reisplannen leg ik niet voorafvast maar zal vooral doen waar ik dan zin in heb.

Maandag 5 mei start dan werkelijk mijn stage in het Alyn Hospital. Voor diegene die niet weten wat Alyn doet & geïntresseerd zijn, ik heb een link gemaakt naar de site van het revalidatiecentrum.

Vanaf de 21ste zal ik regelmatig mijn ervaringen met jullie delen via deze site.

Ik vind het nu nog heel spannend allemaal maar weet zeker dat het een supertijd zal worden!

Groet,

Bram

Reacties

Reacties

Nanda

Bram,

ik zie net (zo juist terug uit Venetië) je eerste verhaal(tje). Ik wens je heel veel plezier, eerst bij het rondreizen en daarna tjidens de stage. Het lijkt mij een geweldige ervaring en best spannend. De site van het revalidatiecentrum ga ik later bekijken.
Ik kijk uit naar je eerste echte verslag vanuit Israël.

Erik

Bram,

top dat je een site hebt! Kunnen we je blijven volgen. Maareh...waar blijven de foto's!??!! Ow, je moet nog gaan...
Dan bij deze alvast een hele fijne reis! Maak er iets moois van en ik hou het graag allemaal bij op je weblog!

Gr. Erik.

Kees

Probeer nog ff een paar nieuwe leden te scoren in Tel Aviv, je bent toch aan het werk met de doelgroep!
Bram, zet em op!

Susan (school)

hee, Het gaat je zeker lukken op stage!
Ik ga je verhalen iig lezen ;) succes

monja

Ha Bram,

Heel veel succes en plezier bij het stagelopen en het reizen. Ik dacht dat je al weg was maar je bent nog op NL bodem. Ik blijf je vanuit hier in ieder geval volgen op je site.
Gr van Monja

Tamara

hey bram,

supper veel plezier en succes daar!!
ben benieuwd naar je verhalen.

groetjes

Sanne

You go Brammetje!

Trudie

Super leuk Bram
Ik weet zeker dat het leuk word en anders zorg je daar zelf wel voor.

Katelijne

Heey Bram,
Ik heb mijn mailadres opgeslagen op jouw site, want ik wil wel jouw verhalen lezen.
ik zie je zondag>

femke

Bram! Heel veel plezier en succes in het verre Jeruzalem;)!!!
Hoop dat je impulsieve reis vooraf erg leuk wordt... ben benieuwd naar je verhalen en of ze sterk zullen zijn:P...!!
Succes Brammm!!! Zet hem op...en niet te veel met je handen in je zakken gaan staan he :P:D
Kuss Femke

jeroen

Bij deze nogmaals veel plezier, en maak er een goede tijd van. het is stil zonder bram in look.

groetjes je ex- baas.

Elise

Lieve Bram, je eerste 24 uur op Israëlische bodem zitten erop. Kun je nog een beetje brood krijgen met Pesach of leef je uitsluitend op matzes? Geniet ervan! We zijn benieuwd te lezen wat je komende dagen gaat doen. Het weer werkt in ieder geval mee.
knuffeltje van mamma

Roosje

Hey bro, goed aangekomen begreep ik. Ben benieuwd hoe je het hebt en naar je eerste ervaringen! Fijne pesach ;-), kus, Roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!